Tuesday 24 September 2013

Pihak Kementerian Pengajian Tinggi sekali lagi telah menganjurkan Liga Bola Sepak IPT 2013 bagi merebut Piala Menteri Pengajian Tinggi pada tahun ini. Kejohanan ini juga telah melibatkan 4,000 pelajar dari semua entiti dibawah Kementerian Pengajian Tinggi iaitu dari IPTA, IPTS, Kolej Komuniti dan Politeknik dari seluruh negara.
Liga Bola Sepak IPT 2013 ini dikelolakan sepenuhnya oleh Bahagian Sukan , Kementerian Pengajian Tinggi dengan kerjasama Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Majlis Sukan Negara (MSN), Majlis Sukan Universiti Malaysia (MASUM), Majlis Sukan IPTS (MASISWA), Majlis Sukan Politeknik(MSP) dan Majlis Sukan Kolej Komuniti (MASKOM).

Sekalung Tahniah diucapkan kepada Universiti Kebangsaan Malaysia Football Club (UKM FC) kerana berjaya meloloskan diri ke peringkat akhir, menentang pasukan daripada Universiti Malaya. Pasukan UKM FC juga telah merangkul naib juara dengan skor 1-3. Perlawanan akhir telah berlangsung di Stadium Universiti Malaya, jam 4 petang ,24 September 2013. Tahniah UKM FC kerana berjaya menjulang nama varsiti kita!

#SayastudentUKM #UKMPride

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.