Tuesday 19 March 2013



FEP UKM BANGI, 19 Mac - Beberapa aduan telah dikemukakan oleh Mahasiswa FEP mengenai kerosakan kemudahan dan kegunaan tandas FEP (berdekatan kiosk). MPP UMUM dari Aspirasi telah turun padang dan melihat kerosakan yang dialami. Menurut kata salah seorang Mahasiswa FEP, beberapa aduan telah dibuat kepada MPP FEP iaitu saudara Mufadhal, tetapi tiada respon yang diberikan malah kerosakan disitu semakin teruk hari demi hari.

Atas inisiatif kebajikan, pihak MPP UMUM Aspirasi saudara Shahrul Akmal, Nur Azreen dan Azrol telah membuat satu kertas aduan beserta gambar kerosakan dan telah diserahkan kepada MPP FEP Mufadhal. Bagi yang tidak mengetahui, sebarang permasalahan di Fakulti hanya boleh diselesaikan oleh MPP Fakulti yang terbabit.

Pihak UKM KINI berharap agar segala permasalahan yang timbul diselesaikan dengan segera oleh wakil Mahasiswa yang telah dilantik secepat mungkin. Sikap tidak peduli dan lepas tangan sesetengah wakil Mahasiswa ini akan menimbulkan ketidakpuasan hati Mahasiswa kerana kebajikan tidak dijaga.


sumber : MPPASPIRASIUKM

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.